4. PROCES

1. Dokonajcie podziału klasy na 5 grup. 

2. Niech każda grupa wybierze swojego przywódcę - lidera. Lider wylosuje bank, z którego będziecie uzyskiwać informacje oraz będzie odpowiedzialny za przebieg badań i sortowanie informacji, które zamieścicie  w prezentacji multimedialnej.

3. Przydzielcie pozostałe role w grupie: badaczy (wyszukują informacje), informatyków (opracują je w postaci slajdów), prezentera (omówi całość). 

4. Działanie I: 
Zadaniem każdej grupy jest zebranie materiałów niezbędnych do przygotowania prezentacji oraz przeprowadzenia publicznego wystąpienia przedstawiającego:
  • wkład własny
  • oprocentowanie kredytu
  • zdolność kredytową
  • prowizję
  • marżę
  • raty równe i malejące
  • ubezpieczenie nieruchomości
  • ubezpieczenie na życie
  • różne waluty kredytu  
  • całkowity koszt kredytu
 5. Działanie II:
Zadaniem każdej grupy jest wykonanie obliczeń potrzebnych do przygotowania prezentacji potencjalnych zainteresowanym podczas debaty. Możecie korzystać z rożnych źródeł informacji: ulotek, wiadomości zasięgniętych ze stron Internetowych,  zebranych bezpośrednio w banku.

6. Działanie III:
 Wykonanie prezentacji dotyczącej wylosowanego banku.

7. Działanie IV:
 Przedstawienie prezentacji  podczas publicznego wystąpienia oraz debata mające na celu wybranie banku oferującego najkorzystniejszy kredyt.