1. Dokonajcie podziału klasy na 5 grup.
2. Niech każda grupa wybierze swojego przywódcę - lidera. Lider wylosuje bank, z którego będziecie uzyskiwać informacje oraz będzie odpowiedzialny za przebieg badań i sortowanie informacji, które zamieścicie w prezentacji multimedialnej.
3. Przydzielcie pozostałe role w grupie: badaczy (wyszukują informacje), informatyków (opracują je w postaci slajdów), prezentera (omówi całość).
4. Działanie I:
Zadaniem każdej grupy jest zebranie materiałów niezbędnych do przygotowania prezentacji oraz przeprowadzenia publicznego wystąpienia przedstawiającego:
- wkład własny
- oprocentowanie kredytu
- zdolność kredytową
- prowizję
- marżę
- raty równe i malejące
- ubezpieczenie nieruchomości
- ubezpieczenie na życie
- różne waluty kredytu
- całkowity koszt kredytu
5. Działanie II:
Zadaniem każdej grupy jest wykonanie obliczeń potrzebnych do przygotowania prezentacji potencjalnych zainteresowanym podczas debaty. Możecie korzystać z rożnych źródeł informacji: ulotek, wiadomości zasięgniętych ze stron Internetowych, zebranych bezpośrednio w banku.
6. Działanie III:
Wykonanie prezentacji dotyczącej wylosowanego banku.
7. Działanie IV:
Przedstawienie prezentacji podczas publicznego wystąpienia oraz debata mające na celu wybranie banku oferującego najkorzystniejszy kredyt.